ხშირად დასმული კითხვები

EKIMO-ში ექიმის მოძებნა რამდენიმე გზით არის შესაძლებელი:

• აპლიკაციის მთავარ გვერდზე შეგიძლიათ აირჩიოთ თქვენთვის სასურველი სპეციალობა, შედეგად EKIMO მოძებნის ყველა ექიმს, რომელიც აღნიშნული სპეციალობით ეწევა სამედიცინო საქმიანობას.

• ექიმის მოძებნა ასევე შესაძლებელია აპლიკაციის მოდულიდან "ექიმი". ამ მოდულის პირველ გვერდზე არსებულ ძებნის ველში შეგიძლიათ მიუთითოთ თქვენთვის სასურველი ექიმის სახელი და გვარი, სპეციალობა, სამუშაო ადგილი ან ქალაქი. EKIMO მოძებნის იმ ექიმებს, რომლებიც თქვენ მიერ შეყვანილი ძებნის კრიტერიუმებს ყველაზე მეტად ემთხვევა.

• EKIMO საშუალებას გაძლევთ ექიმის ძებნისთვის გამოიყენოთ უფრო დეტალური პარამეტრები. ამისთვის, მოდულში "ექიმი" უნდა გადახვიდეთ "დეტალურ ძებნაზე", სადაც ჩამოთვლილია რამდენიმე სხვადასხვა კრიტერიუმი ექიმის მოსაძებნად. კრიტერიუმების არჩევის შემდეგ, EKIMO მოძებნის მხოლოდ ისეთ ექიმებს, რომლებიც თქვენ მიერ მითითებულ კრიტერიუმებს აკმაყოფილებენ.

ჯავშნის შესაქმნელად, ექიმის მოძებნის შემდეგ, საჭიროა მისი განრიგის გვერდზე გადახვიდეთ. აქ თქვენ კონსულტაციისთვის სასურველ დროს მიუთითებთ. შესაბამისი დროის სლოტზე დაჭერის შემდეგ, გადახვალთ ჯავშნის საფასურის გადახდის გვერდზე (თუ კონსულტაცია ფასიანია), ან ჯავშნის დადასტურების გვერდზე (თუ კონსულტაცია უფასოა).

ჯავშნის საფასური სხვადასხვა კრიტერიუმის გათვალისწინებით ითვლება. პირველ ჯერზე, როცა თქვენ გადახდის გვერდზე გადახვალთ, მომსახურების საწყისი ფასი გამოგიჩნდებათ. თუ თქვენ დაკავშირებული ხართ სერვისის იმ მომწოდებელთან, რომლის ექიმსაც ჯავშნით, შესაძლოა, საწყის ფასში განმეორებითი ვიზიტის ფასდაკლება იყოს გათვალისწინებული. ფასის გადათვლა მოხდება მაშინაც, როდესაც გადახდის გვერდზე სადაზღვევო კომპანიის მიერ გამოწერილ სადაზღვევო მიმართვას მონიშნავთ. ამ შემთხვევაში, საწყის თანხას გამოაკლდება ის თანხა, რომელსაც სადაზღვევო კომპანია გიფინანსებთ.

საბანკო ბარათის დასამატებლად, უნდა შეხვიდეთ გვერდითა მენიუში და გადახვიდეთ "გადახდების" მოდულში. აქ დააჭერთ ღილაკს "ბარათის დამატება", რომელიც გადახდის სისტემის გვერდზე გადაგიყვანთ. აღნიშნულ გვერდზე ბარათის მონაცემების შევსებითა და "დამატებაზე" დაჭერით, აპლიკაციაში თქვენს ანგარიშზე საბანკო ბარათი დაემატება. გაითვალისწინეთ, რომ ბარათის დამატებისას, მისი ვალიდურობის შემოწმების მიზნით, დროებით 5 თეთრი დაგებლოკებათ.

თქვენი ჯავშნების ნახვა შეგიძლიათ გვერდით მენიუში, "ჯავშნებზე" დაჭერით. აქ დაგხვდებათ ყველა ჯავშანი, რაც ოდესმე გაგიკეთებიათ.

ექიმის შეფასება შეგიძლიათ მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ რეალურად იმყოფებოდით შესაბამისი ექიმის კონსულტაციაზე. ვიზიტის დასრულების შემდეგ, აპლიკაციაში მოგივათ ნოტიფიკაცია, სადაც შეძლებთ ექიმი შეაფასოთ 5-ვარსკვლავიან სკალაზე.

ექიმოში ბავშვის დამატების აუცილებელი წინაპირობაა დაკავშირებული იყოთ ექიმოს ერთ სერვისის მომწოდებელთან მაინც. ბავშვის დამატება შეგიძლიათ რამდენიმე სხვადასხვა გზით:

• თუ თქვენ დაკავშირებული ხართ ექიმოს რომელიმე სერვისის მომწოდებელთან, აპლიკაციის ზედა მარჯვენა კუთხეში გამოგიჩნდებათ პროფილის რეჟიმის შესაცვლელი ნიშნული. ამ ნიშნულზე დაჭერით შეძლებთ გადახვიდეთ ბავშვის დამატების ფორმაზე.

• აპლიკაციის მთავარ გვერდზე გამოგიჩნდებათ ბლოკი "ბავშვის ანგარიში", საიდანაც შეგიძლიათ გადახვიდეთ ბავშვის დამატების ფორმაზე.

ბავშვის ანგარიშზე გადართვა შეგიძლიათ აპლიკაციის ზედა მარჯვენა კუთხეში არსებულ ნიშნულზე დაჭერით. ნიშნულზე დაჭერის შემდეგ, გამოგიჩნდებათ ყველა იმ ბავშვის სია, რომელიც ექიმოში დაამატეთ. სასურველ ანგარიშზე დაჭერით კი აპლიკაცია გადაირთვება ბავშვის ანგარიშზე.


ბავშვის ანგარიშზე გადართვის შემდეგ, აპლიკაციის თითქმის ყველა ინფორმაციულ მოდულში (დანიშნულებები, სადაზღვევო მიმართვები, პოლისები, ჯავშნები) უკვე გამოგიჩნდებათ არა თქვენი, არამედ – ბავშვის მონაცემები. გამონაკლისია აპლიკაციის მთავარი გვერდი, სადაც შეჯამებულად შეგიძლიათ იხილოთ როგორც თქვენი, ასევე – თქვენ მიერ დამატებული ბავშვების ჯავშნები და ელექტრონული დოკუმენტები, მიუხედავად იმისა, თუ რა რეჟიმზე იმყოფებით.

ბავშვის ანგარიშის შექმნით წვდომა გექნებათ აპლიკაციის ზუსტად იგივე ფუნქციონალზე, რაც თქვენს საკუთარ ანგარიშზე გაქვთ. კერძოდ, შეძლებთ მიიღოთ ბავშვის სახელზე გამოწერილი დანიშნულებები, სადაზღვევო მიმართვები, პოლისები, შექმნათ ჯავშნები ბავშვისთვის.


ბავშვის სახელზე გამოწერილ ყველა სახის ინფორმაციას კუთხეში ექნება ნიშნული, რომელზეც მითითებული იქნება ბავშვის სახელის პირველი ასო. ამგვარად, თქვენ შეძლებთ განასხვავოთ ბავშვების დოკუმენტები თქვენ სახელზე გამოწერილი დოკუმენტებისგან.

ბავშვისთვის ექიმის დაჯავშნა შეგიძლიათ ზუსტად იმგვარად, როგორც მას ჯავშნით საკუთარი თავისთვის. ბავშვისთვის კონსულტაციის დაჯავშნამდე, საჭიროა გადართოთ აპლიკაცია ბავშვის რეჟიმზე. ამის გაკეთება შეგიძლიათ ორი სხვადასხვა გზით:


• აპლიკაციის ზედა მარჯვენა კუთხეში ნიშნულზე დაჭერით აირჩიოთ შესაბამისი ბავშვის ანგარიში და შემდეგ გადახვიდეთ ექიმის ძებნის მოდულზე, სასურველი სპეციალისტის მოსაძებნად.


• აპლიკაციის მთავარ გვერდზე გამოგიჩნდებათ ბლოკი "ბავშვის ანგარიში", რომელში ჩანს ყველა იმ ბავშვის ნიშნული, ვინც დამატებული გყავთ ექიმოში. სასურველზე დაჭერით, თქვენ გადართავთ რეჟიმს ამ ბავშვის ანგარიშზე და თან ავტომატურად გადახვალთ ექიმის ძებნის გვერდზე, სადაც სპეციალისტები გაიფილტრება ბავშვის ასაკის მიხედვით.

ბავშვის სახელზე გამოწერილი დანიშნულებების, სადაზღვევო მიმართვებისა თუ პოლისების მისაღებად, საჭიროა ბავშვის ანგარიში დაკავშირებული იყოს შესაბამის სერვისის მომწოდებლებთან. ამის გაკეთება ორი გზითაა შესაძლებელი:


• ბავშვის მონაცემების გადამოწმება და სერვისის მომწოდებლებთან დაკავშირება ავტომატურად მოხდება მას შემდეგ, რაც მის ანგარიშს დაამატებთ.


• თუ გსურთ ბავშვის ანგარიში კონკრეტულ სერვისის მომწოდებელს დაუკავშიროთ, საჭიროა გადართოთ აპლიკაცია ბავშვის ანგარიშზე და პროფილში, სერვისის მომწოდებლების ბლოკიდან აირჩიოთ შესაბამისი ორგანიზაცია.

EKIMO-ს ერთ-ერთი უპირატესობაა, რომ ის საშუალებას გაძლევთ, ექიმთან ვიზიტში იმდენი გადაიხადოთ, რამდენიც თქვენი სადაზღვევო პოლისის მიხედვითაა გათვალისწინებული. ანუ, აპლიკაცია, ფასის გამოთვლის დროს, სერვისის საფასურს ავტომატურად გამოაკლებს თანხას, რომელსაც სადაზღვევო კომპანია გინაზღაურებთ და თქვენ მხოლოდ თქვენი წილის გადახდა მოგიწევთ.


ამისთვის საჭიროა აპლიკაციაში მიიღოთ სადაზღვევო მიმართვები. მათ მისაღებად, აპლიკაციაში დაკავშირებული უნდა იყოთ სერვისის იმ მომწოდებელთან, რომელიც სადაზღვევო მიმართვებს გაწვდით (სადაზღვევო კომპანიები). თუ ასეთი სერვისის მომწოდებელთან დაკავშირებული ხართ, მიმართვების რამდენიმე გზა არსებობს:


• სადაზღვევო კომპანიის ოჯახის ექიმთან ვიზიტის შემდეგ, თქვენ ავტომატურად გამოგიჩნდებათ ის სადაზღვევო მიმართვა, რომელსაც ის გამოგიწერთ.

• სადაზღვევო კომპანიის ოჯახის ექიმთან ასევე შეგიძლიათ დაჯავშნოთ სატელეფონო კონსულტაცია EKIMO-დან. შედეგად, ის შეძლებს გამოგიწეროთ სადაზღვევო მიმართვა თქვენი მოთხოვნისამებრ. ეს სადაზღვევო მიმართვა გამოგიჩნდებათ EKIMO-ში.

• მიმართვის მოთხოვნა ასევე შეგიძლიათ სადაზღვევო კომპანიის ქოლ-ცენტრში დარეკვით. თუ ქოლ-ცენტრმა დააკმაყოფილა თქვენი მოთხოვნა კონკრეტულ მომსახურებაზე მიმართვის გამოწერის შესახებ, ეს დოკუმენტი აპლიკაციაშიც გამოგიჩნდებათ.

სადაზღვევო კომპანიისგან მიღებული სადაზღვევო მიმართვა შეგიძლიათ გამოიყენოთ ფასიანი ჯავშნის საფასურის გადახდის დროს. ჯავშნის საფასურის გადახდის გვერდზე ჩანს ბლოკი "აირჩიეთ სადაზღვევო მიმართვა", ამ ბლოკში ჩანს ისეთი სადაზღვევო მიმართვები, რომლებიც შეესაბამება თქვენ მიერ არჩეული ექიმის სპეციალობასა და მის მიერ გაწეულ მომსახურებას. სადაზღვევო მიმართვის არჩევის შემდეგ, ხელახლა გამოანგარიშდება ფასი და თქვენ უკვე ფასდაკლებული თანხა გამოგიჩნდებათ.

სადაზღვევო პოლისების მისაღებად, საჭიროა დაკავშირებული იყოთ სადაზღვევო მიმართულების სერვისის მომწოდებელთან. ამისათვის საჭიროა თქვენი პირადი ნომერი და მისი გამცემი ქვეყანა მიუთითოთ პირადი მონაცემების გვერდზე, ხოლო, თუ ისინი უკვე მითითებული გაქვთ, თქვენს პროფილზე მომწოდებლების ბლოკში ,,სერვისის მომწოდებლის დამატებაზე" გადასვლით შესაბამისი სადაზღვევო სერვისის მომწოდებლის არჩევას შეძლებთ.

სადაზღვევო პოლისების ნახვა შეგიძლიათ გვერდით მენიუში, "პოლისებზე" დაჭერით. აქ გამოგიჩნდებათ თქვენი ყველა სადაზღვევო პოლისი, რომელიც სადაზღვევო სერვისის მომწოდებელთან დაკავშირების მომენტში იყო აქტიური.

მედიკამენტების პაკეტური ძებნისას თქვენ ირჩევთ მოსაძებნ მედიკამენტებს თქვენთვის სასურველი რაოდენობით და ამატებთ მათ პაკეტში. პაკეტის მოძებნის შემდეგ, EKIMO გაჩვენებთ ყველა აფთიაქს, რომელსაც თქვენს პაკეტში შემავალი მედიკამენტები აქვს შესაბამისი რაოდენობით. EKIMO ასევე გიჩვენებთ პაკეტის ჯამურ საფასურს მოძებნილ აფთიაქებში.

მედიკამენტის დამატება პაკეტში ორნაირად შეგიძლიათ: 

• აპლიკაციის მოდულში "მედიკამენტები" პირველ გვერდზე ძებნის ველში შეგიძლიათ მიუთითოთ სასურველი მედიკამენტის დასახელება. EKIMO მოძებნის ყველა მედიკამენტს, რომელიც თქვენ მიერ შეყვანილ დასახელებას შეესაბამება. მოძებნილი მედიკამენტები შეგიძლიათ დაამატოთ პაკეტში ღილაკ "დამატებაზე" დაჭერით. 

• იმავე მოდულში შეგიძლიათ დააჭიროთ ღილაკს "დანიშნულებიდან დამატება". აქ გამოგიჩნდებათ ყველა ის მედიკამენტი, რომელიც EKIMO-ში მიღებულ დანიშნულებებში ფიქსირდება. სასურველი დანიშნული მედიკამენტები შეგიძლიათ დაამატოთ პაკეტში ღილაკ "დამატებაზე" დაჭერით.

მედიკამენტის ძებნის შედეგებში გამოგიჩნდებათ ის აფთიაქები, სადაც სრულად ან ნაწილობრივ მოიძებნა თქვენ მიერ პაკეტში შეყვანილი მედიკამენტები. ძებნის შედეგებში ნახავთ თქვენი პაკეტის ღირებულებას და მანძილს მოძებნილ აფთიაქებამდე.

კონკრეტული დანიშნულების გვერდზე თქვენ შეგიძლიათ იხილოთ ღილაკი "ყველა მედიკამენტის დამატება პაკეტში". ამ ღილაკზე დაჭერით, დანიშნულებაში მითითებული ყველა მედიკამენტი ავტომატურად დაემატება მედიკამენტების პაკეტში და თქვენ აღარ მოგიწევთ მათი ცალ-ცალკე დამატება მედიკამენტების ძებნის მოდულში. 

თუ გსურთ, რომ დანიშნულების მოდულიდან მხოლოდ კონკრეტული მედიკამენტი დაამატოთ პაკეტში, საჭიროა დანიშნულების მოდულში გადახვიდეთ ტაბზე "მედიკამენტები", აქ კონკრეტული მედიკამენტის გვერდზე შესვლისას დაინახავთ ღილაკს "მედიკამენტის დამატება პაკეტში". ამ ღილაკზე დაჭერით მედიკამენტი პაკეტში დაემატება.

კალათაში დამატებულ მედიკამენტზე ექიმომ შესაძლოა შემოგთავაზოთ სხვადასხვა ბრენდების ანალოგიური მედიკამენტები. თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ ეს მედიკამენტები და, სურვილის შემთხვევაში, ჩაანაცვლოთ კალათაში თავდაპირველად დამატებული მედიკამენტი სხვა ბრენდის მედიკამენტით.


სხვა ბრენდის მედიკამენტები თვისობრივად არ განსხვავდება თქვენ მიერ არჩეული მედიკამენტისგან, მათ აქვთ იგივე აქტიური ნივთიერება (ჯენერიკი), დოზა, ფორმა და მოცულობა. განსხვავებულია მხოლოდ მწარმოებელი კომპანია და ქვეყანა.

EKIMO-ში ელექტრონული დოკუმენტების მიღება ორი გზითაა შესაძლებელი: 

• თუ თქვენ EKIMO-დან შექმნით ჯავშანს, რომლის შედეგადაც ექიმი დანიშნულებას გამოგიწერთ, ამ დანიშნულებას პირდაპირ EKIMO-ში მიიღებთ. 

• ელექტრონული დოკუმენტების მიღება შეგიძლიათ იმ სერვისის მომწოდებლებისგან, რომლებთანაც EKIMO-თი ხართ დაკავშირებული. დაკავშირებული სერვისის მომწოდებლების ნახვა/ცვლილება შეგიძლიათ საკუთარი პროფილიდან. სერვისის მომწოდებელთან დაკავშირების შემდეგ, თქვენ EKIMO-ში ავტომატურად მიიღებთ იმ ელექტრონულ დოკუმენტებს, რომლებსაც EKIMO-ს სერვისის მომწოდებელი ექიმები გამოგიწერენ, მათთან ვიზიტი EKIMO-ს გარეშე რომც განახორციელოთ.

სხვადასხვა ტიპის სერვისის მომწოდებლებისგან მიიღებთ განსხვავებულ ელექტრონულ დოკუმენტებს, კერძოდ: 

• სამედიცინო დაწესებულებებისგან მიიღებთ დანიშნულებებს, სადაც გაერთიანებული იქნება დიაგნოზები, რეკომენდაციები, მიმართვები სამედიცინო სერვისებსა და მედიკამენტებზე. 

• სადაზღვევო კომპანიებისგან ასევე მიიღებთ დანიშნულებებს და დამატებით სადაზღვევო მიმართვებსაც, სადაც მითითებულია თანაგადახდის პროცენტი, რომელსაც სადაზღვევო კომპანია დაგიფინანსებთ. აღნიშნული სადაზღვევო მიმართვების გამოყენება შეგიძლიათ ჯავშნის საფასურის გადახდისას, რათა დაფაროთ მხოლოდ ის თანხა, რომელსაც სადაზღვევო არ გიფინანსებთ.

კონკრეტული დანიშნულების გვერდზე თქვენ შეგიძლიათ იხილოთ ღილაკი "ყველა მედიკამენტის დამატება პაკეტში". ამ ღილაკზე დაჭერით, დანიშნულებაში მითითებული ყველა მედიკამენტი ავტომატურად დაემატება მედიკამენტების პაკეტში და თქვენ აღარ მოგიწევთ მათი ცალ-ცალკე დამატება მედიკამენტების ძებნის მოდულში.

თუ გსურთ, რომ დანიშნულების მოდულიდან მხოლოდ კონკრეტული მედიკამენტი დაამატოთ პაკეტში, საჭიროა დანიშნულების მოდულში გადახვიდეთ ტაბზე "მედიკამენტები", აქ კონკრეტული მედიკამენტის გვერდზე შესვლისას დაინახავთ ღილაკს "მედიკამენტის დამატება პაკეტში". ამ ღილაკზე დაჭერით მედიკამენტი პაკეტში დაემატება.

EKIMO-ს ჰყავს პარტნიორი კომპანიები სამედიცინო, სადაზღვევო და სააფთიაქო მიმართულებით. ყველა პარტნიორი კომპანია EKIMO-ს მომხმარებლებისთვის სერვისის მომწოდებელია. აპლიკაციაში დარეგისტრირების შემდეგ, პროფილში პირადი ნომრის შევსების შემთხვევაში, თქვენი პირადი მონაცემები ავტომატურად გადამოწმდება EKIMO-ს სერვისის მომწოდებლებთან. სადაც თქვენი პირადი მონაცემები იქნება ნაპოვნი, იმ მომწოდებლებთან თქვენ დაკავშირებული იქნებით. აღნიშნულ კომპანიებთან დაკავშირება შეგიძლიათ თქვენი პროფილიდანაც: ბლოკში "სერვისის მომწოდებლები" ღილაკზე "სერვისის მომწოდებლის დამატება" დაჭერით.

სერვისის მომწოდებელთან დაკავშირების შედეგად, თქვენ შეძლებთ ელექტრონულად მიიღოთ მონაცემები, რომლებსაც აქამდე ფურცელზე იღებდით. 

სამედიცინო სერვისის მომწოდებლებისგან მიიღებთ დანიშნულებას, რომელიც შედგება დასმული დიაგნოზების, რეკომენდაციების, სამედიცინო სერვისზე მიმართვებისა და დანიშნული მედიკამენტებისგან. 

ზემოთ ხსენებულ დანიშნულებას სადაზღვევო მომწოდებლებისგანაც მიიღებთ, თუ მას ოჯახის ექიმი გამოგიწერთ. 

გარდა ამისა, სადაზღვევოებისგან მიიღებთ სადაზღვევო მიმართვებს სამედიცინო სერვისებსა და დანიშნულ მედიკამენტებზე. სერვისის საგარანტიოს გამოყენებას EKIMO-დან სხვადასხვა სპეციალისტების დაჯავშნისას შეძლებთ, რაც საშუალებას მოგცემთ აპლიკაციიდანვე ფასდაკლებული თანხა გადაიხადოთ. 

სადაზღვევო კომპანიები ასევე მოგაწოდებენ თქვენი სადაზღვევო პოლისის ბარათის ინფოს, რომელიც EKIMO-ში გამოგიჩნდებათ. 

სააფთიაქო სერვისის მომწოდებლები, დაკავშირების შემდეგ, მოგაწვდიან ლოიალობის ბარათების ინფორმაციას და მათზე დაგროვებულ ქულებს.

სერვისის მომწოდებლებთან კავშირის გაწყვეტა ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ. ამ შემთხვევაში, თქვენ აღარ მიიღებთ მათთან დაკავშირების ბენეფიტებს. ასევე, სერვისის მომწოდებლის ტიპისგან გამომდინარე, მათგან წარსულში მიღებული ელექტრონული დოკუმენტი (საგარანტიო, პოლისის ბარათი ან ლოიალობის ბარათი) წაიშლება თქვენ ანგარიშიდან.

თქვენი პროფილის დათვალიერება შეგიძლიათ აპლიკაციაში გვერდით არსებული მენიუს გახსნით და თქვენი სახელისა და გვარის ქვემოთ "პროფილის ნახვაზე" დაჭერით. პროფილში შეგიძლიათ ნახოთ და შეცვალოთ თქვენი პირადი და საკონტაქტო ინფორმაცია, დაამატოთ თქვენი ძირითადი სამედიცინო მაჩვენებელები (სიმაღლე, წონა, სისხლის ჯგუფი, ალერგიები) და საგანგებო საკონტაქტო პირის მონაცემები. პროფილშივე შეძლებთ თქვენი ანგარიშის პაროლის შეცვლას.

პირადი მონაცემების შესაცვლელად, პროფილის გვერდზე, თქვენი სახელისა და გვარის ქვემოთ დააჭირეთ "პირადი მონაცემების ცვლილებას". შედეგად, გადახვალთ თქვენი პირადი მონაცემების გვერდზე, სადაც შეცვლით თქვენს სახელს, გვარს და დაბადების თარიღს, დაამატებთ თქვენს პირად ნომერსა და სქესს, შეცვლით EKIMO-ს მომხმარებლის სახელს.

რეგისტრაციის დროს მითითებული საკონტაქტო ინფორმაციის (მობ. ნომერი და ელ. ფოსტა) შეცვლა შეგიძლიათ თქვენი საკონტაქტო ინფორმაციის გვერდზე, რომელიც ხელმისაწვდომია თქვენს პროფილში. აქვე შეძლებთ თქვენი საცხოვრებელი მისამართის შევსებას.

ანგარიშის პაროლის შესაცვლელად, ბლოკში "ანგარიში" საჭიროა დააჭიროთ ღილაკს "პაროლის შეცვლა". აუცილებელია დააფიქსიროთ თქვენი ძველი პაროლი და შეიყვანოთ ახალი.

ლოიალობის ბარათების მისაღებად, საჭიროა სააფთიაქო მიმართულების სერვისის მომწოდებელთან იყოთ დაკავშირებული. ამისთვის, ან თქვენი პირადი ნომერი და მისი გამცემი ქვეყანა უნდა შეავსოთ თქვენი პირადი მონაცემების გვერდზე, ან, თუ ისინი უკვე შევსებული გაქვთ, თქვენს პროფილზე სერვისის მომწოდებლების ბლოკში "სერვისის მომწოდებლის დამატებას" დააჭიროთ და შესაბამისი სააფთიაქო სერვისის მომწოდებელი აირჩიოთ.

სააფთიაქო ლოიალობის ბარათების ნახვა შეგიძლიათ გვერდით მენიუში "ლოიალობის ბარათებზე" დაჭერით. აქ გამოგიჩნდებათ თქვენი ყველა ლოიალობის ბარათი და მათზე დაგროვებული ქულები.

სააფთიაქო ლოიალობის ბარათების ქულების განახლება ხდება ავტომატურად, რამდენიმე წუთში ერთხელ. თუ მყისიერად გსურთ თქვენს ბარათზე დაგროვებული ქულების ნახვა, აპლიკაციაში გვერდით არსებული მენიუდან "ლოიალობის ბარათების" მოდულზე შეგიძლიათ გადახვიდეთ. აქ თქვენს ყველა სააფთიაქო ბარათს და დაგროვებულ ქულებს იხილავთ. კონკრეტულ ბარათზე ქულების განახლებისთვის შეგიძლიათ განახლების ღილაკს დააჭიროთ ამ ბარათზე.

EKIMO-ში ექიმის მოძებნა რამდენიმე გზით არის შესაძლებელი:• აპლიკაციის მთავარ გვერდზე შეგიძლიათ აირჩიოთ თქვენთვის სასურველი სპეციალობა, შედეგად EKIMO მოძებნის ყველა ექიმს, რომელიც აღნიშნული სპეციალობით ეწევა სამედიცინო საქმიანობას.• ექიმის მოძებნა ასევე შესაძლებელია აპლიკაციის მოდულიდან "ექიმი". ამ მოდულის პირველ გვერდზე არსებულ ძებნის ველში შეგიძლიათ მიუთითოთ თქვენთვის სასურველი ექიმის სახელი და გვარი, სპეციალობა, სამუშაო ადგილი ან ქალაქი. EKIMO მოძებნის იმ ექიმებს, რომლებიც თქვენ მიერ შეყვანილი ძებნის კრიტერიუმებს ყველაზე მეტად ემთხვევა.• EKIMO საშუალებას გაძლევთ ექიმის ძებნისთვის გამოიყენოთ უფრო დეტალური პარამეტრები. ამისთვის, მოდულში "ექიმი" უნდა გადახვიდეთ "დეტალურ ძებნაზე", სადაც ჩამოთვლილია რამდენიმე სხვადასხვა კრიტერიუმი ექიმის მოსაძებნად. კრიტერიუმების არჩევის შემდეგ, EKIMO მოძებნის მხოლოდ ისეთ ექიმებს, რომლებიც თქვენ მიერ მითითებულ კრიტერიუმებს აკმაყოფილებენ.
ჯავშნის შესაქმნელად, ექიმის მოძებნის შემდეგ, საჭიროა მისი განრიგის გვერდზე გადახვიდეთ. აქ თქვენ კონსულტაციისთვის სასურველ დროს მიუთითებთ. შესაბამისი დროის სლოტზე დაჭერის შემდეგ, გადახვალთ ჯავშნის საფასურის გადახდის გვერდზე (თუ კონსულტაცია ფასიანია), ან ჯავშნის დადასტურების გვერდზე (თუ კონსულტაცია უფასოა).
ჯავშნის საფასური სხვადასხვა კრიტერიუმის გათვალისწინებით ითვლება. პირველ ჯერზე, როცა თქვენ გადახდის გვერდზე გადახვალთ, მომსახურების საწყისი ფასი გამოგიჩნდებათ. თუ თქვენ დაკავშირებული ხართ სერვისის იმ მომწოდებელთან, რომლის ექიმსაც ჯავშნით, შესაძლოა, საწყის ფასში განმეორებითი ვიზიტის ფასდაკლება იყოს გათვალისწინებული. ფასის გადათვლა მოხდება მაშინაც, როდესაც გადახდის გვერდზე სადაზღვევო კომპანიის მიერ გამოწერილ სადაზღვევო მიმართვას მონიშნავთ. ამ შემთხვევაში, საწყის თანხას გამოაკლდება ის თანხა, რომელსაც სადაზღვევო კომპანია გიფინანსებთ.
საბანკო ბარათის დასამატებლად, უნდა შეხვიდეთ გვერდითა მენიუში და გადახვიდეთ "გადახდების" მოდულში. აქ დააჭერთ ღილაკს "ბარათის დამატება", რომელიც გადახდის სისტემის გვერდზე გადაგიყვანთ. აღნიშნულ გვერდზე ბარათის მონაცემების შევსებითა და "დამატებაზე" დაჭერით, აპლიკაციაში თქვენს ანგარიშზე საბანკო ბარათი დაემატება. გაითვალისწინეთ, რომ ბარათის დამატებისას, მისი ვალიდურობის შემოწმების მიზნით, დროებით 5 თეთრი დაგებლოკებათ.
თქვენი ჯავშნების ნახვა შეგიძლიათ გვერდით მენიუში, "ჯავშნებზე" დაჭერით. აქ დაგხვდებათ ყველა ჯავშანი, რაც ოდესმე გაგიკეთებიათ.
ექიმის შეფასება შეგიძლიათ მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ რეალურად იმყოფებოდით შესაბამისი ექიმის კონსულტაციაზე. ვიზიტის დასრულების შემდეგ, აპლიკაციაში მოგივათ ნოტიფიკაცია, სადაც შეძლებთ ექიმი შეაფასოთ 5-ვარსკვლავიან სკალაზე.
ექიმოში ბავშვის დამატების აუცილებელი წინაპირობაა დაკავშირებული იყოთ ექიმოს ერთ სერვისის მომწოდებელთან მაინც. ბავშვის დამატება შეგიძლიათ რამდენიმე სხვადასხვა გზით: • თუ თქვენ დაკავშირებული ხართ ექიმოს რომელიმე სერვისის მომწოდებელთან, აპლიკაციის ზედა მარჯვენა კუთხეში გამოგიჩნდებათ პროფილის რეჟიმის შესაცვლელი ნიშნული. ამ ნიშნულზე დაჭერით შეძლებთ გადახვიდეთ ბავშვის დამატების ფორმაზე. • აპლიკაციის მთავარ გვერდზე გამოგიჩნდებათ ბლოკი "ბავშვის ანგარიში", საიდანაც შეგიძლიათ გადახვიდეთ ბავშვის დამატების ფორმაზე.
ბავშვის ანგარიშზე გადართვა შეგიძლიათ აპლიკაციის ზედა მარჯვენა კუთხეში არსებულ ნიშნულზე დაჭერით. ნიშნულზე დაჭერის შემდეგ, გამოგიჩნდებათ ყველა იმ ბავშვის სია, რომელიც ექიმოში დაამატეთ. სასურველ ანგარიშზე დაჭერით კი აპლიკაცია გადაირთვება ბავშვის ანგარიშზე. ბავშვის ანგარიშზე გადართვის შემდეგ, აპლიკაციის თითქმის ყველა ინფორმაციულ მოდულში (დანიშნულებები, სადაზღვევო მიმართვები, პოლისები, ჯავშნები) უკვე გამოგიჩნდებათ არა თქვენი, არამედ – ბავშვის მონაცემები. გამონაკლისია აპლიკაციის მთავარი გვერდი, სადაც შეჯამებულად შეგიძლიათ იხილოთ როგორც თქვენი, ასევე – თქვენ მიერ დამატებული ბავშვების ჯავშნები და ელექტრონული დოკუმენტები, მიუხედავად იმისა, თუ რა რეჟიმზე იმყოფებით.
ბავშვის ანგარიშის შექმნით წვდომა გექნებათ აპლიკაციის ზუსტად იგივე ფუნქციონალზე, რაც თქვენს საკუთარ ანგარიშზე გაქვთ. კერძოდ, შეძლებთ მიიღოთ ბავშვის სახელზე გამოწერილი დანიშნულებები, სადაზღვევო მიმართვები, პოლისები, შექმნათ ჯავშნები ბავშვისთვის. ბავშვის სახელზე გამოწერილ ყველა სახის ინფორმაციას კუთხეში ექნება ნიშნული, რომელზეც მითითებული იქნება ბავშვის სახელის პირველი ასო. ამგვარად, თქვენ შეძლებთ განასხვავოთ ბავშვების დოკუმენტები თქვენ სახელზე გამოწერილი დოკუმენტებისგან.
ბავშვისთვის ექიმის დაჯავშნა შეგიძლიათ ზუსტად იმგვარად, როგორც მას ჯავშნით საკუთარი თავისთვის. ბავშვისთვის კონსულტაციის დაჯავშნამდე, საჭიროა გადართოთ აპლიკაცია ბავშვის რეჟიმზე. ამის გაკეთება შეგიძლიათ ორი სხვადასხვა გზით: • აპლიკაციის ზედა მარჯვენა კუთხეში ნიშნულზე დაჭერით აირჩიოთ შესაბამისი ბავშვის ანგარიში და შემდეგ გადახვიდეთ ექიმის ძებნის მოდულზე, სასურველი სპეციალისტის მოსაძებნად. • აპლიკაციის მთავარ გვერდზე გამოგიჩნდებათ ბლოკი "ბავშვის ანგარიში", რომელში ჩანს ყველა იმ ბავშვის ნიშნული, ვინც დამატებული გყავთ ექიმოში. სასურველზე დაჭერით, თქვენ გადართავთ რეჟიმს ამ ბავშვის ანგარიშზე და თან ავტომატურად გადახვალთ ექიმის ძებნის გვერდზე, სადაც სპეციალისტები გაიფილტრება ბავშვის ასაკის მიხედვით.
ბავშვის სახელზე გამოწერილი დანიშნულებების, სადაზღვევო მიმართვებისა თუ პოლისების მისაღებად, საჭიროა ბავშვის ანგარიში დაკავშირებული იყოს შესაბამის სერვისის მომწოდებლებთან. ამის გაკეთება ორი გზითაა შესაძლებელი: • ბავშვის მონაცემების გადამოწმება და სერვისის მომწოდებლებთან დაკავშირება ავტომატურად მოხდება მას შემდეგ, რაც მის ანგარიშს დაამატებთ. • თუ გსურთ ბავშვის ანგარიში კონკრეტულ სერვისის მომწოდებელს დაუკავშიროთ, საჭიროა გადართოთ აპლიკაცია ბავშვის ანგარიშზე და პროფილში, სერვისის მომწოდებლების ბლოკიდან აირჩიოთ შესაბამისი ორგანიზაცია.
EKIMO-ს ერთ-ერთი უპირატესობაა, რომ ის საშუალებას გაძლევთ, ექიმთან ვიზიტში იმდენი გადაიხადოთ, რამდენიც თქვენი სადაზღვევო პოლისის მიხედვითაა გათვალისწინებული. ანუ, აპლიკაცია, ფასის გამოთვლის დროს, სერვისის საფასურს ავტომატურად გამოაკლებს თანხას, რომელსაც სადაზღვევო კომპანია გინაზღაურებთ და თქვენ მხოლოდ თქვენი წილის გადახდა მოგიწევთ. ამისთვის საჭიროა აპლიკაციაში მიიღოთ სადაზღვევო მიმართვები. მათ მისაღებად, აპლიკაციაში დაკავშირებული უნდა იყოთ სერვისის იმ მომწოდებელთან, რომელიც სადაზღვევო მიმართვებს გაწვდით (სადაზღვევო კომპანიები). თუ ასეთი სერვისის მომწოდებელთან დაკავშირებული ხართ, მიმართვების რამდენიმე გზა არსებობს: • სადაზღვევო კომპანიის ოჯახის ექიმთან ვიზიტის შემდეგ, თქვენ ავტომატურად გამოგიჩნდებათ ის სადაზღვევო მიმართვა, რომელსაც ის გამოგიწერთ. • სადაზღვევო კომპანიის ოჯახის ექიმთან ასევე შეგიძლიათ დაჯავშნოთ სატელეფონო კონსულტაცია EKIMO-დან. შედეგად, ის შეძლებს გამოგიწეროთ სადაზღვევო მიმართვა თქვენი მოთხოვნისამებრ. ეს სადაზღვევო მიმართვა გამოგიჩნდებათ EKIMO-ში. • მიმართვის მოთხოვნა ასევე შეგიძლიათ სადაზღვევო კომპანიის ქოლ-ცენტრში დარეკვით. თუ ქოლ-ცენტრმა დააკმაყოფილა თქვენი მოთხოვნა კონკრეტულ მომსახურებაზე მიმართვის გამოწერის შესახებ, ეს დოკუმენტი აპლიკაციაშიც გამოგიჩნდებათ.
სადაზღვევო კომპანიისგან მიღებული სადაზღვევო მიმართვა შეგიძლიათ გამოიყენოთ ფასიანი ჯავშნის საფასურის გადახდის დროს. ჯავშნის საფასურის გადახდის გვერდზე ჩანს ბლოკი "აირჩიეთ სადაზღვევო მიმართვა", ამ ბლოკში ჩანს ისეთი სადაზღვევო მიმართვები, რომლებიც შეესაბამება თქვენ მიერ არჩეული ექიმის სპეციალობასა და მის მიერ გაწეულ მომსახურებას. სადაზღვევო მიმართვის არჩევის შემდეგ, ხელახლა გამოანგარიშდება ფასი და თქვენ უკვე ფასდაკლებული თანხა გამოგიჩნდებათ.
სადაზღვევო პოლისების მისაღებად, საჭიროა დაკავშირებული იყოთ სადაზღვევო მიმართულების სერვისის მომწოდებელთან. ამისათვის საჭიროა თქვენი პირადი ნომერი და მისი გამცემი ქვეყანა მიუთითოთ პირადი მონაცემების გვერდზე, ხოლო, თუ ისინი უკვე მითითებული გაქვთ, თქვენს პროფილზე მომწოდებლების ბლოკში ,,სერვისის მომწოდებლის დამატებაზე" გადასვლით შესაბამისი სადაზღვევო სერვისის მომწოდებლის არჩევას შეძლებთ.
სადაზღვევო პოლისების ნახვა შეგიძლიათ გვერდით მენიუში, "პოლისებზე" დაჭერით. აქ გამოგიჩნდებათ თქვენი ყველა სადაზღვევო პოლისი, რომელიც სადაზღვევო სერვისის მომწოდებელთან დაკავშირების მომენტში იყო აქტიური.
მედიკამენტების პაკეტური ძებნისას თქვენ ირჩევთ მოსაძებნ მედიკამენტებს თქვენთვის სასურველი რაოდენობით და ამატებთ მათ პაკეტში. პაკეტის მოძებნის შემდეგ, EKIMO გაჩვენებთ ყველა აფთიაქს, რომელსაც თქვენს პაკეტში შემავალი მედიკამენტები აქვს შესაბამისი რაოდენობით. EKIMO ასევე გიჩვენებთ პაკეტის ჯამურ საფასურს მოძებნილ აფთიაქებში.
მედიკამენტის დამატება პაკეტში ორნაირად შეგიძლიათ: • აპლიკაციის მოდულში "მედიკამენტები" პირველ გვერდზე ძებნის ველში შეგიძლიათ მიუთითოთ სასურველი მედიკამენტის დასახელება. EKIMO მოძებნის ყველა მედიკამენტს, რომელიც თქვენ მიერ შეყვანილ დასახელებას შეესაბამება. მოძებნილი მედიკამენტები შეგიძლიათ დაამატოთ პაკეტში ღილაკ "დამატებაზე" დაჭერით. • იმავე მოდულში შეგიძლიათ დააჭიროთ ღილაკს "დანიშნულებიდან დამატება". აქ გამოგიჩნდებათ ყველა ის მედიკამენტი, რომელიც EKIMO-ში მიღებულ დანიშნულებებში ფიქსირდება. სასურველი დანიშნული მედიკამენტები შეგიძლიათ დაამატოთ პაკეტში ღილაკ "დამატებაზე" დაჭერით.
მედიკამენტის ძებნის შედეგებში გამოგიჩნდებათ ის აფთიაქები, სადაც სრულად ან ნაწილობრივ მოიძებნა თქვენ მიერ პაკეტში შეყვანილი მედიკამენტები. ძებნის შედეგებში ნახავთ თქვენი პაკეტის ღირებულებას და მანძილს მოძებნილ აფთიაქებამდე.
კონკრეტული დანიშნულების გვერდზე თქვენ შეგიძლიათ იხილოთ ღილაკი "ყველა მედიკამენტის დამატება პაკეტში". ამ ღილაკზე დაჭერით, დანიშნულებაში მითითებული ყველა მედიკამენტი ავტომატურად დაემატება მედიკამენტების პაკეტში და თქვენ აღარ მოგიწევთ მათი ცალ-ცალკე დამატება მედიკამენტების ძებნის მოდულში. თუ გსურთ, რომ დანიშნულების მოდულიდან მხოლოდ კონკრეტული მედიკამენტი დაამატოთ პაკეტში, საჭიროა დანიშნულების მოდულში გადახვიდეთ ტაბზე "მედიკამენტები", აქ კონკრეტული მედიკამენტის გვერდზე შესვლისას დაინახავთ ღილაკს "მედიკამენტის დამატება პაკეტში". ამ ღილაკზე დაჭერით მედიკამენტი პაკეტში დაემატება.
კალათაში დამატებულ მედიკამენტზე ექიმომ შესაძლოა შემოგთავაზოთ სხვადასხვა ბრენდების ანალოგიური მედიკამენტები. თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ ეს მედიკამენტები და, სურვილის შემთხვევაში, ჩაანაცვლოთ კალათაში თავდაპირველად დამატებული მედიკამენტი სხვა ბრენდის მედიკამენტით. სხვა ბრენდის მედიკამენტები თვისობრივად არ განსხვავდება თქვენ მიერ არჩეული მედიკამენტისგან, მათ აქვთ იგივე აქტიური ნივთიერება (ჯენერიკი), დოზა, ფორმა და მოცულობა. განსხვავებულია მხოლოდ მწარმოებელი კომპანია და ქვეყანა.
EKIMO-ში ელექტრონული დოკუმენტების მიღება ორი გზითაა შესაძლებელი: • თუ თქვენ EKIMO-დან შექმნით ჯავშანს, რომლის შედეგადაც ექიმი დანიშნულებას გამოგიწერთ, ამ დანიშნულებას პირდაპირ EKIMO-ში მიიღებთ. • ელექტრონული დოკუმენტების მიღება შეგიძლიათ იმ სერვისის მომწოდებლებისგან, რომლებთანაც EKIMO-თი ხართ დაკავშირებული. დაკავშირებული სერვისის მომწოდებლების ნახვა/ცვლილება შეგიძლიათ საკუთარი პროფილიდან. სერვისის მომწოდებელთან დაკავშირების შემდეგ, თქვენ EKIMO-ში ავტომატურად მიიღებთ იმ ელექტრონულ დოკუმენტებს, რომლებსაც EKIMO-ს სერვისის მომწოდებელი ექიმები გამოგიწერენ, მათთან ვიზიტი EKIMO-ს გარეშე რომც განახორციელოთ.
სხვადასხვა ტიპის სერვისის მომწოდებლებისგან მიიღებთ განსხვავებულ ელექტრონულ დოკუმენტებს, კერძოდ: • სამედიცინო დაწესებულებებისგან მიიღებთ დანიშნულებებს, სადაც გაერთიანებული იქნება დიაგნოზები, რეკომენდაციები, მიმართვები სამედიცინო სერვისებსა და მედიკამენტებზე. • სადაზღვევო კომპანიებისგან ასევე მიიღებთ დანიშნულებებს და დამატებით სადაზღვევო მიმართვებსაც, სადაც მითითებულია თანაგადახდის პროცენტი, რომელსაც სადაზღვევო კომპანია დაგიფინანსებთ. აღნიშნული სადაზღვევო მიმართვების გამოყენება შეგიძლიათ ჯავშნის საფასურის გადახდისას, რათა დაფაროთ მხოლოდ ის თანხა, რომელსაც სადაზღვევო არ გიფინანსებთ.
კონკრეტული დანიშნულების გვერდზე თქვენ შეგიძლიათ იხილოთ ღილაკი "ყველა მედიკამენტის დამატება პაკეტში". ამ ღილაკზე დაჭერით, დანიშნულებაში მითითებული ყველა მედიკამენტი ავტომატურად დაემატება მედიკამენტების პაკეტში და თქვენ აღარ მოგიწევთ მათი ცალ-ცალკე დამატება მედიკამენტების ძებნის მოდულში.თუ გსურთ, რომ დანიშნულების მოდულიდან მხოლოდ კონკრეტული მედიკამენტი დაამატოთ პაკეტში, საჭიროა დანიშნულების მოდულში გადახვიდეთ ტაბზე "მედიკამენტები", აქ კონკრეტული მედიკამენტის გვერდზე შესვლისას დაინახავთ ღილაკს "მედიკამენტის დამატება პაკეტში". ამ ღილაკზე დაჭერით მედიკამენტი პაკეტში დაემატება.
EKIMO-ს ჰყავს პარტნიორი კომპანიები სამედიცინო, სადაზღვევო და სააფთიაქო მიმართულებით. ყველა პარტნიორი კომპანია EKIMO-ს მომხმარებლებისთვის სერვისის მომწოდებელია. აპლიკაციაში დარეგისტრირების შემდეგ, პროფილში პირადი ნომრის შევსების შემთხვევაში, თქვენი პირადი მონაცემები ავტომატურად გადამოწმდება EKIMO-ს სერვისის მომწოდებლებთან. სადაც თქვენი პირადი მონაცემები იქნება ნაპოვნი, იმ მომწოდებლებთან თქვენ დაკავშირებული იქნებით. აღნიშნულ კომპანიებთან დაკავშირება შეგიძლიათ თქვენი პროფილიდანაც: ბლოკში "სერვისის მომწოდებლები" ღილაკზე "სერვისის მომწოდებლის დამატება" დაჭერით.
სერვისის მომწოდებელთან დაკავშირების შედეგად, თქვენ შეძლებთ ელექტრონულად მიიღოთ მონაცემები, რომლებსაც აქამდე ფურცელზე იღებდით. სამედიცინო სერვისის მომწოდებლებისგან მიიღებთ დანიშნულებას, რომელიც შედგება დასმული დიაგნოზების, რეკომენდაციების, სამედიცინო სერვისზე მიმართვებისა და დანიშნული მედიკამენტებისგან. ზემოთ ხსენებულ დანიშნულებას სადაზღვევო მომწოდებლებისგანაც მიიღებთ, თუ მას ოჯახის ექიმი გამოგიწერთ. გარდა ამისა, სადაზღვევოებისგან მიიღებთ სადაზღვევო მიმართვებს სამედიცინო სერვისებსა და დანიშნულ მედიკამენტებზე. სერვისის საგარანტიოს გამოყენებას EKIMO-დან სხვადასხვა სპეციალისტების დაჯავშნისას შეძლებთ, რაც საშუალებას მოგცემთ აპლიკაციიდანვე ფასდაკლებული თანხა გადაიხადოთ. სადაზღვევო კომპანიები ასევე მოგაწოდებენ თქვენი სადაზღვევო პოლისის ბარათის ინფოს, რომელიც EKIMO-ში გამოგიჩნდებათ. სააფთიაქო სერვისის მომწოდებლები, დაკავშირების შემდეგ, მოგაწვდიან ლოიალობის ბარათების ინფორმაციას და მათზე დაგროვებულ ქულებს.
სერვისის მომწოდებლებთან კავშირის გაწყვეტა ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ. ამ შემთხვევაში, თქვენ აღარ მიიღებთ მათთან დაკავშირების ბენეფიტებს. ასევე, სერვისის მომწოდებლის ტიპისგან გამომდინარე, მათგან წარსულში მიღებული ელექტრონული დოკუმენტი (საგარანტიო, პოლისის ბარათი ან ლოიალობის ბარათი) წაიშლება თქვენ ანგარიშიდან.
თქვენი პროფილის დათვალიერება შეგიძლიათ აპლიკაციაში გვერდით არსებული მენიუს გახსნით და თქვენი სახელისა და გვარის ქვემოთ "პროფილის ნახვაზე" დაჭერით. პროფილში შეგიძლიათ ნახოთ და შეცვალოთ თქვენი პირადი და საკონტაქტო ინფორმაცია, დაამატოთ თქვენი ძირითადი სამედიცინო მაჩვენებელები (სიმაღლე, წონა, სისხლის ჯგუფი, ალერგიები) და საგანგებო საკონტაქტო პირის მონაცემები. პროფილშივე შეძლებთ თქვენი ანგარიშის პაროლის შეცვლას.
პირადი მონაცემების შესაცვლელად, პროფილის გვერდზე, თქვენი სახელისა და გვარის ქვემოთ დააჭირეთ "პირადი მონაცემების ცვლილებას". შედეგად, გადახვალთ თქვენი პირადი მონაცემების გვერდზე, სადაც შეცვლით თქვენს სახელს, გვარს და დაბადების თარიღს, დაამატებთ თქვენს პირად ნომერსა და სქესს, შეცვლით EKIMO-ს მომხმარებლის სახელს.
რეგისტრაციის დროს მითითებული საკონტაქტო ინფორმაციის (მობ. ნომერი და ელ. ფოსტა) შეცვლა შეგიძლიათ თქვენი საკონტაქტო ინფორმაციის გვერდზე, რომელიც ხელმისაწვდომია თქვენს პროფილში. აქვე შეძლებთ თქვენი საცხოვრებელი მისამართის შევსებას.
ანგარიშის პაროლის შესაცვლელად, ბლოკში "ანგარიში" საჭიროა დააჭიროთ ღილაკს "პაროლის შეცვლა". აუცილებელია დააფიქსიროთ თქვენი ძველი პაროლი და შეიყვანოთ ახალი.
ლოიალობის ბარათების მისაღებად, საჭიროა სააფთიაქო მიმართულების სერვისის მომწოდებელთან იყოთ დაკავშირებული. ამისთვის, ან თქვენი პირადი ნომერი და მისი გამცემი ქვეყანა უნდა შეავსოთ თქვენი პირადი მონაცემების გვერდზე, ან, თუ ისინი უკვე შევსებული გაქვთ, თქვენს პროფილზე სერვისის მომწოდებლების ბლოკში "სერვისის მომწოდებლის დამატებას" დააჭიროთ და შესაბამისი სააფთიაქო სერვისის მომწოდებელი აირჩიოთ.
სააფთიაქო ლოიალობის ბარათების ნახვა შეგიძლიათ გვერდით მენიუში "ლოიალობის ბარათებზე" დაჭერით. აქ გამოგიჩნდებათ თქვენი ყველა ლოიალობის ბარათი და მათზე დაგროვებული ქულები.
სააფთიაქო ლოიალობის ბარათების ქულების განახლება ხდება ავტომატურად, რამდენიმე წუთში ერთხელ. თუ მყისიერად გსურთ თქვენს ბარათზე დაგროვებული ქულების ნახვა, აპლიკაციაში გვერდით არსებული მენიუდან "ლოიალობის ბარათების" მოდულზე შეგიძლიათ გადახვიდეთ. აქ თქვენს ყველა სააფთიაქო ბარათს და დაგროვებულ ქულებს იხილავთ. კონკრეტულ ბარათზე ქულების განახლებისთვის შეგიძლიათ განახლების ღილაკს დააჭიროთ ამ ბარათზე.